Hitachi Service

Η Westnet, αποκλειστικός διανομέας των τηλεοράσεων Hitachi στην Ελλάδα, συνεργάζεται με την εταιρεία ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝ ΕΠΕ για την τεχνική υποστήριξη των τηλεοράσεων Hitachi

Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει άμεση τηλεφωνική ανταπόκριση σε κάθε αίτημα, δυνατότητα εξυπηρέτησης στο χώρο του πελάτη, DOA 30 ημερών και δυνατότητα αντικατάστασης.

Εγγύηση Hitachi
Εισάγετε τον σειριακό αριθμό της hitachi τηλεόρασής σας, για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγύησή της.
Close
Find Serial Number
Εισαγωγή σειριακού αριθμού
Τα στοιχεία επικοινωνίας με την εταιρεία ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝ ΕΠΕ είναι:
Διεύθυνση: Αγορακρίτου 29 ΤΚ 104 40, Αθήνα, Αττική
Τηλέφωνο: 210 8213542 & 210 8836512
Email: info@manolopoulos-service.com
FAQ

Service

Πως μπορώ να συνδέσω την τηλεόραση στο internet ασύρματα;

Σιγουρευτείτε ότι η συσκευή σας διαθέτει δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης. Στην περίπτωση αυτή ακολουθείστε τις οδηγίες για ασύρματη σύνδεση από το μενού της συσκευής. Εάν η συσκευή δεν διαθέτει την δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης θα πρέπει να προμηθευτείτε ένα προσαρμογέα ασύρματου δικτύου USB.

Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή προγράμματος;

Για να κάνετε εγγραφή ενός προγράμματος θα πρέπει να συνδέσετε ένα μέσο αποθήκευσης USB ενώ η συσκευή είναι απενεργοποιημένη. Όταν ενεργοποιήσετε την τηλεόραση θα ενεργοποιηθεί αυτόματα και η δυνατότητα εγγραφής.

Η τηλεόραση δείχνει την ένδειξη ΝΟ SIGNAL. Τι πρέπει να κάνω;

Ελέγξτε ότι έχετε επιλέξει τη σωστή πηγή προβολής εικόνας και ότι όλα τα καλώδια είναι συνδεμένα σωστά και δεν έχουν υποστεί κάποια ζημιά.

Δεν μπορώ να επιλέξω μια από τις πήγες εισόδου.

Ελέγξτε ότι όλα τα καλώδια έχουν συνδεθεί σωστά και ότι η συσκευή που έχετε συνδέσει στην πηγή εισόδου είναι σε λειτουργιά.

Δε λειτουργεί το τηλεχειριστήριο.

Βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν εξαντληθεί η μπαταριές.

H τηλεόραση μου ενώ έχει εικόνα δεν παράγει ήχο.

Ελέγξτε ότι δεν έχει επιλεγεί η σίγαση στη συσκευή, πατώντας το πλήκτρο σίγασης στο χειριστήριο ή ανεβάζοντας την ένταση του ήχου.